עלות השקעה (כולל מע"מ)
₪
0

הצעת מחיר
PRO Brand
Pro Brand החבילה הכי מבוקשת שלנו – ויש לזה סיבה. היא כוללת את כל מה שצריך כדי לבנות מותג חזק, מקצועי ובלתי נשכח: אסטרטגיית מותג והגדרת DNA מדויקת, ניתוח שוק ומתחרים, מחקר קהל והתנהגות צרכנית. תקבלו לוגו עם סימן היכר ייחודי, וריאציות מותאמות, פלטת צבעים, פונט רשמי ושפה עיצובית מגובשת שמתגבשת לספר מותג מקיף. זה רק לא רק עיצוב, אלא מותג עם זהות ברורה.
ליר סטודיו
מאת:
info@lirstudio.co.il
מייל:
Client Name
לכבוד:
22/04/2025
תאריך

הצעת מחיר
PRO Brand
Pro Brand החבילה הכי מבוקשת שלנו – ויש לזה סיבה. היא כוללת את כל מה שצריך כדי לבנות מותג חזק, מקצועי ובלתי נשכח: אסטרטגיית מותג והגדרת DNA מדויקת, ניתוח שוק ומתחרים, מחקר קהל והתנהגות צרכנית. תקבלו לוגו עם סימן היכר ייחודי, וריאציות מותאמות, פלטת צבעים, פונט רשמי ושפה עיצובית מגובשת שמתגבשת לספר מותג מקיף. זה רק לא רק עיצוב, אלא מותג עם זהות ברורה.
ליר סטודיו
מאת:
info@lirstudio.co.il
מייל:
Client Name
לכבוד:
22/04/2025
תאריך
מטרת הפרויקט
תיאור הפרויקט
אודות הסטודיו
אנחנו ליר סטודיו,
סטודיו בוטיק למיתוג ועיצוב.
מומחים בחווית מותג, חווית לקוח, אתרים ועוד.
בונים מותג שיעבוד בשבילך על ידי מיתוג זכיר וייחודי
שיבליט אותך מעל כולם!
המותגים הגדולים התחילו בדיוק כמוך.
בעשור האחרון, היינו אחראיים על עיצוב, פיתוח,
והובלה של המותגים הגדולים ביותר בישראל.
הסטודיו מספק מיתוג 360 לכלל צורכי החברה ובהתאמה אישית.
בין שירותי הסטודיו
ייעוץ וניהול מותגים
ייעוץ וניהול מותגים
ייעוץ וניהול מותגים
אסטרטגיה ומיתוג 360
אסטרטגיה ומיתוג 360
אסטרטגיה ומיתוג 360
חווית לקוח וחווית משתמש UX/UI
חווית לקוח וחווית משתמש UX/UI
חווית לקוח וחווית משתמש UX/UI
אפיון ועיצוב אפליקציות
אפיון ועיצוב אפליקציות
אפיון ועיצוב אפליקציות
אפיון, עיצוב ופיתוח אתרים
אפיון, עיצוב ופיתוח אתרים
אפיון, עיצוב ופיתוח אתרים
אנימציות ומיקרו אנימציות
אנימציות ומיקרו אנימציות
אנימציות ומיקרו אנימציות
עיצוב גרפי ומוצרי פרסום
עיצוב גרפי ומוצרי פרסום
עיצוב גרפי ומוצרי פרסום
פרזנטציות עסקיות
פרזנטציות עסקיות
פרזנטציות עסקיות
הסטודיו כולל צוות מקצועי במגוון רחב של תחומים
מעצבי מותג, מעצבים גרפים, מתכנתים ואנימטורים,
כדי להעניק לך את המוצר המדויק והנכון עבורך.

אנחנו כאן לתת לכם
את כל הפתרונות הדיגיטלים המתקדמים ביותר
אנחנו כאן לתת לכם
את כל הפתרונות הדיגיטלים המתקדמים ביותר
אנחנו כאן לתת לכם
את כל הפתרונות הדיגיטלים המתקדמים ביותר
פירוט החבילה
אסטרטגיה PRO Brand
מחקר קהל יעד והתנהגות צרכנית
זיהוי הצרכים, הרצונות והמאפיינים של הלקוחות הפוטנציאליים
מחקר קהל יעד והתנהגות צרכנית
זיהוי הצרכים, הרצונות והמאפיינים של הלקוחות הפוטנציאליים
מחקר קהל יעד והתנהגות צרכנית
זיהוי הצרכים, הרצונות והמאפיינים של הלקוחות הפוטנציאליים
ניתוח שוק ומתחרים
הבנה מעמיקה של התחום, ההזדמנויות והאתגרים
ניתוח שוק ומתחרים
הבנה מעמיקה של התחום, ההזדמנויות והאתגרים
ניתוח שוק ומתחרים
הבנה מעמיקה של התחום, ההזדמנויות והאתגרים
הגדרת DNA של המותג
פגישת איפיון משותפת פרונטלית הכוללת: סקירת מתחרים, Mood board - לוח השראה למותג תוצר: Pdf מעוצב
הגדרת DNA של המותג
פגישת איפיון משותפת פרונטלית הכוללת: סקירת מתחרים, Mood board - לוח השראה למותג תוצר: Pdf מעוצב
הגדרת DNA של המותג
פגישת איפיון משותפת פרונטלית הכוללת: סקירת מתחרים, Mood board - לוח השראה למותג תוצר: Pdf מעוצב
עיצוב ובניית שפה PRO Brand
בניית שפה עיצובית אחידה למותג
בניית אלמנטים מעוצבים לשפה העיצובית. כדי ליצור שפה עיצובית אחידה ומזוהה, אנו מפתחים אלמנטים גרפיים ייחודיים שמשתלבים בכל הנכסים הדיגיטליים והפיזיים של המותג. ✔ אייקונים מותאמים אישית – יצירת סמלים ויזואליים שמעבירים מסרים בצורה נכונה ✔ דפוסים (Patterns) וטקסטורות – חיזוק זהות המותג עם טקסטורות גרפיות שמשתלבות ברקעי עיצובים. ✔ אלמנטים טיפוגרפיים ייחודיים – שימוש בצורות, קווים והדגשות שמוסיפים נוכחות, בולטות ושונות מהמתחרים.
בניית שפה עיצובית אחידה למותג
בניית אלמנטים מעוצבים לשפה העיצובית. כדי ליצור שפה עיצובית אחידה ומזוהה, אנו מפתחים אלמנטים גרפיים ייחודיים שמשתלבים בכל הנכסים הדיגיטליים והפיזיים של המותג. ✔ אייקונים מותאמים אישית – יצירת סמלים ויזואליים שמעבירים מסרים בצורה נכונה ✔ דפוסים (Patterns) וטקסטורות – חיזוק זהות המותג עם טקסטורות גרפיות שמשתלבות ברקעי עיצובים. ✔ אלמנטים טיפוגרפיים ייחודיים – שימוש בצורות, קווים והדגשות שמוסיפים נוכחות, בולטות ושונות מהמתחרים.
בניית שפה עיצובית אחידה למותג
בניית אלמנטים מעוצבים לשפה העיצובית. כדי ליצור שפה עיצובית אחידה ומזוהה, אנו מפתחים אלמנטים גרפיים ייחודיים שמשתלבים בכל הנכסים הדיגיטליים והפיזיים של המותג. ✔ אייקונים מותאמים אישית – יצירת סמלים ויזואליים שמעבירים מסרים בצורה נכונה ✔ דפוסים (Patterns) וטקסטורות – חיזוק זהות המותג עם טקסטורות גרפיות שמשתלבות ברקעי עיצובים. ✔ אלמנטים טיפוגרפיים ייחודיים – שימוש בצורות, קווים והדגשות שמוסיפים נוכחות, בולטות ושונות מהמתחרים.
קביעת פונט מקצועי לחברה
בחירת הפונט היא אחד המרכיבים המרכזיים בזהות הוויזואלית של המותג. הפונט משפיע על התחושה, האישיות והקריאות של התוכן בכל נקודת מגע עם לקוחות הקצה
קביעת פונט מקצועי לחברה
בחירת הפונט היא אחד המרכיבים המרכזיים בזהות הוויזואלית של המותג. הפונט משפיע על התחושה, האישיות והקריאות של התוכן בכל נקודת מגע עם לקוחות הקצה
קביעת פונט מקצועי לחברה
בחירת הפונט היא אחד המרכיבים המרכזיים בזהות הוויזואלית של המותג. הפונט משפיע על התחושה, האישיות והקריאות של התוכן בכל נקודת מגע עם לקוחות הקצה
וריאציות ללוגו
כולל לוגו favicon, כולל וריאציות כיוון, גדלים וכו׳.
וריאציות ללוגו
כולל לוגו favicon, כולל וריאציות כיוון, גדלים וכו׳.
וריאציות ללוגו
כולל לוגו favicon, כולל וריאציות כיוון, גדלים וכו׳.
ספר מותג
ספר המותג כולל את חוקי המותג וסוקר את כל שלבי האיפיון והאסטרטגיית המותג והצגת השפה כולה ספר המותג כולל: ✓ לוגו עם סימן היכר + וריאציות של הלוגו ✓ לוגו כולל פורמטים שונים לשימוש ✓ הבנת קהל היעד והתאמה למותג ✓ בניית שפה עיצובית אחידה וייחודית למותג ✓ טיפוגרפיה ופונט ייחודי ומקצועי למותג ✓ צבעוניות המותג ✓ הדמיות להשראה כקונספט עיצובי למותג תוצר: שימוש נכון בלוגו, פונט נבחר כולל שימוש נכון בגדלים והיררכיה *אפשרות לרכוש את הפונט לשימוש עצמאי
ספר מותג
ספר המותג כולל את חוקי המותג וסוקר את כל שלבי האיפיון והאסטרטגיית המותג והצגת השפה כולה ספר המותג כולל: ✓ לוגו עם סימן היכר + וריאציות של הלוגו ✓ לוגו כולל פורמטים שונים לשימוש ✓ הבנת קהל היעד והתאמה למותג ✓ בניית שפה עיצובית אחידה וייחודית למותג ✓ טיפוגרפיה ופונט ייחודי ומקצועי למותג ✓ צבעוניות המותג ✓ הדמיות להשראה כקונספט עיצובי למותג תוצר: שימוש נכון בלוגו, פונט נבחר כולל שימוש נכון בגדלים והיררכיה *אפשרות לרכוש את הפונט לשימוש עצמאי
ספר מותג
ספר המותג כולל את חוקי המותג וסוקר את כל שלבי האיפיון והאסטרטגיית המותג והצגת השפה כולה ספר המותג כולל: ✓ לוגו עם סימן היכר + וריאציות של הלוגו ✓ לוגו כולל פורמטים שונים לשימוש ✓ הבנת קהל היעד והתאמה למותג ✓ בניית שפה עיצובית אחידה וייחודית למותג ✓ טיפוגרפיה ופונט ייחודי ומקצועי למותג ✓ צבעוניות המותג ✓ הדמיות להשראה כקונספט עיצובי למותג תוצר: שימוש נכון בלוגו, פונט נבחר כולל שימוש נכון בגדלים והיררכיה *אפשרות לרכוש את הפונט לשימוש עצמאי
לוגו עם סימן הכר / אייקון ייחודי
עד 3 סבבי תיקונים ועד 3 גרסאות ללוגו. גרסה נוספת בעלות של - 1500+ מע"מ תוצר: לוגו עם סימן היכר בוריאציות שונות
לוגו עם סימן הכר / אייקון ייחודי
עד 3 סבבי תיקונים ועד 3 גרסאות ללוגו. גרסה נוספת בעלות של - 1500+ מע"מ תוצר: לוגו עם סימן היכר בוריאציות שונות
לוגו עם סימן הכר / אייקון ייחודי
עד 3 סבבי תיקונים ועד 3 גרסאות ללוגו. גרסה נוספת בעלות של - 1500+ מע"מ תוצר: לוגו עם סימן היכר בוריאציות שונות
צבעוניות מותג
פיתוח וקביעת צבעוניות מותג לחברה (פלטת צבעים שתשדר את הערכים של המותג) * יוצגו 3 פלטות שונות לבחירה.
צבעוניות מותג
פיתוח וקביעת צבעוניות מותג לחברה (פלטת צבעים שתשדר את הערכים של המותג) * יוצגו 3 פלטות שונות לבחירה.
צבעוניות מותג
פיתוח וקביעת צבעוניות מותג לחברה (פלטת צבעים שתשדר את הערכים של המותג) * יוצגו 3 פלטות שונות לבחירה.
בונוסים ללא עלות
תבניות לפרסומים במדיה חברתית
היילייטס 6 אייקונים טפמלייט 3 סטוריז טפמלייט 3 פוסטים תוצרים: טמלפטים לשימוש עצמי וחוזר במדיה
תבניות לפרסומים במדיה חברתית
היילייטס 6 אייקונים טפמלייט 3 סטוריז טפמלייט 3 פוסטים תוצרים: טמלפטים לשימוש עצמי וחוזר במדיה
תבניות לפרסומים במדיה חברתית
היילייטס 6 אייקונים טפמלייט 3 סטוריז טפמלייט 3 פוסטים תוצרים: טמלפטים לשימוש עצמי וחוזר במדיה
עלות הפרויקט
עלות
כמות
תוצר
30,000
₪
1
PRO Brand
0
₪
סכום ביניים
0
₪
18%
מע"מ
0
₪
סה"כ
אבני דרך
להלן תהליך העבודה מול הסטודיו
פגישת אפיון ראשונית
מחקר וסקירת מתחרים
אפיון ואסטרטגיית מותג
פיתוח שפה
עיצוב
פגישת הצגה והדרכת המיתוג
המשך ניהול מותג ועיצוב
תנאים ודגשים
זמני אספקה פיתוח שפה גרפית brand pro
01
כ-18 ימי עסקים
זמני אספקה פיתוח שפה גרפית brand pro
01
כ-18 ימי עסקים
זמני אספקה מיתוג ואסטרטגיה
02
כ-7 ימי עסקים
זמני אספקה מיתוג ואסטרטגיה
02
כ-7 ימי עסקים
סבבי תיקונים
03
סבב תיקונים: מסמך המרכז את כל ההערות של הלקוח. לכל פרויקט ולכל שלב בפרויקט יש לנו שלושה סבבי תיקונים שכלולים במחיר. אופן שליחת סבב תיקונים יכול להתבצע בשליחה למייל / גוגל דוקס ולא באמצעות הווטסאפ (הווטסאפ מעולה להתקשרות רצופה ולא לריכוז הערות כלליות או משימות). במידה ויתקבלו הערות נוספות מעבר לשלושה סבבי תיקונים, להלן יתבצע באמצעות רכישת בנק שעות סטודיו בתשלום מראש לשימוש רצוף מול הסטודיו
סבבי תיקונים
03
סבב תיקונים: מסמך המרכז את כל ההערות של הלקוח. לכל פרויקט ולכל שלב בפרויקט יש לנו שלושה סבבי תיקונים שכלולים במחיר. אופן שליחת סבב תיקונים יכול להתבצע בשליחה למייל / גוגל דוקס ולא באמצעות הווטסאפ (הווטסאפ מעולה להתקשרות רצופה ולא לריכוז הערות כלליות או משימות). במידה ויתקבלו הערות נוספות מעבר לשלושה סבבי תיקונים, להלן יתבצע באמצעות רכישת בנק שעות סטודיו בתשלום מראש לשימוש רצוף מול הסטודיו
זכויות שימוש בתוצרים
04
שימוש בתוצר: לאחר תשלום מלא, תוענק לכם רישיון שימוש במוצר.
זכויות שימוש בתוצרים
04
שימוש בתוצר: לאחר תשלום מלא, תוענק לכם רישיון שימוש במוצר.
תחילת עבודה מותנית
05
תחילת עבודה מותנת באישור וחתימת הצעת מחיר זו
תחילת עבודה מותנית
05
תחילת עבודה מותנת באישור וחתימת הצעת מחיר זו
אישורים והתחייבות
06
אישור הצעת מחיר זו והמקדמה מהווים התחייבות שני הצדדים לפרוייקט לכל דבר ועניין
אישורים והתחייבות
06
אישור הצעת מחיר זו והמקדמה מהווים התחייבות שני הצדדים לפרוייקט לכל דבר ועניין
תוצרי לקוח
07
הלקוח יקבל את הקבצים בפורמטים הנדרשים, הסטודיו לא יעביר חומרים פתוחים וזכויות הקניין הרוחני של המוצר יהיו בבלעדיות של הסטודיו
תוצרי לקוח
07
הלקוח יקבל את הקבצים בפורמטים הנדרשים, הסטודיו לא יעביר חומרים פתוחים וזכויות הקניין הרוחני של המוצר יהיו בבלעדיות של הסטודיו
פונטים
08
הפונטים שנרכשים ע"י ליר לא יעברו ללקוח מטעמי זכויות יוצרים מחברות הפונטים. במידה והלקוח מעוניין בשימוש בפונט שלא קיים במאגר של הסטודיו. יש לרכוש בנפרד.
פונטים
08
הפונטים שנרכשים ע"י ליר לא יעברו ללקוח מטעמי זכויות יוצרים מחברות הפונטים. במידה והלקוח מעוניין בשימוש בפונט שלא קיים במאגר של הסטודיו. יש לרכוש בנפרד.
חומרים מצד לקוח
09
כל החומרים המגיעים מצד לקוח לרבות טקסטים ותמונות יגיעו בצורה מסודרת ומוקלד לאחר הגהה. הסטודיו לא אחראי לכל הפרה של זכויות יוצרים לחומרים שנשלחו מצד לקוח
חומרים מצד לקוח
09
כל החומרים המגיעים מצד לקוח לרבות טקסטים ותמונות יגיעו בצורה מסודרת ומוקלד לאחר הגהה. הסטודיו לא אחראי לכל הפרה של זכויות יוצרים לחומרים שנשלחו מצד לקוח
עלות כוללת
010
עלות הפרויקט כוללת: כולל תכנון, אסטרטגיה, עיצוב, ניהול פרויקט, עלוית ספקים, רכישת תמונות וחומרים גרפיים, זמני תיקונים ופגישות.
עלות כוללת
010
עלות הפרויקט כוללת: כולל תכנון, אסטרטגיה, עיצוב, ניהול פרויקט, עלוית ספקים, רכישת תמונות וחומרים גרפיים, זמני תיקונים ופגישות.
תוקף הצעה
011
**הצעת מחיר זו בתוקף 10 ימי עסקים מיום הפקתה**
תוקף הצעה
011
**הצעת מחיר זו בתוקף 10 ימי עסקים מיום הפקתה**
תקשורת וזמינות
שליחת חומרים צד לקוח
01
הלקוח מתחייב לספק לסטודיו את כל המידע והחומרים הנדרשים להשלמת הפרויקט עד 14 ימי עסקים מיום תחילת הפרויקט
שליחת חומרים צד לקוח
01
הלקוח מתחייב לספק לסטודיו את כל המידע והחומרים הנדרשים להשלמת הפרויקט עד 14 ימי עסקים מיום תחילת הפרויקט
פגישות
02
פגישות זום יתקיימו בסביבה מקצועית, תוך הקפדה על הקשבה הדדית והימנעות מהפרעות ברקע. אנא הודיעו לנו מראש במידה ואינכם יכולים להשתתף בפגישה.
פגישות
02
פגישות זום יתקיימו בסביבה מקצועית, תוך הקפדה על הקשבה הדדית והימנעות מהפרעות ברקע. אנא הודיעו לנו מראש במידה ואינכם יכולים להשתתף בפגישה.
תקשורת מסודרת
03
תקשורת מסודרת: לצורך יעילות ושקיפות, אנא שלחו כל בקשה, תיקון או הערה באמצעות דוא"ל, בקובץ מסודר ומפורט.
תקשורת מסודרת
03
תקשורת מסודרת: לצורך יעילות ושקיפות, אנא שלחו כל בקשה, תיקון או הערה באמצעות דוא"ל, בקובץ מסודר ומפורט.
זמני תגובה ומענה
04
זמני תגובה: אנו מתחייבים להעניק מענה לפניות בתוך 24 שעות עסקים. המענה אינו מיידי
זמני תגובה ומענה
04
זמני תגובה: אנו מתחייבים להעניק מענה לפניות בתוך 24 שעות עסקים. המענה אינו מיידי
שעות פעילות
05
שעות הפעילות שלנו הן בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00.
שעות פעילות
05
שעות הפעילות שלנו הן בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00.
תנאי תשלום
דרישת תשלום
01
תשלום עבור כל תוצר: כל תוצר שעוצב והוכן במסגרת ההסכם יחויב, גם אם לא נעשה בו שימוש בסופו של דבר.
דרישת תשלום
01
תשלום עבור כל תוצר: כל תוצר שעוצב והוכן במסגרת ההסכם יחויב, גם אם לא נעשה בו שימוש בסופו של דבר.
תנאי תשלום
02
מבנה התשלום: התשלום יבוצע בשלושה שלבים: 30% מקדמה עם חתימת ההסכם, 30% עם סיום אפיון האסטרטגיה, 30% עם סיום עיצוב המוצר (לפני סבבי תיקונים סופיים) ו-10% עם מסירת הפרויקט הסופי.
תנאי תשלום
02
מבנה התשלום: התשלום יבוצע בשלושה שלבים: 30% מקדמה עם חתימת ההסכם, 30% עם סיום אפיון האסטרטגיה, 30% עם סיום עיצוב המוצר (לפני סבבי תיקונים סופיים) ו-10% עם מסירת הפרויקט הסופי.
זכויות יוצרים וקניין רוחני
זכויות יוצרים
01
קניין רוחני של מוצרי הסטודיו: קרדיט (לוגו) של הסטודיו ימוקם בכל המוצרים של הסטודיו, יש לסטודיו את הזכות המלאה לפרסם את הפרויקט באתר הסטודיו וברשתות חברתיות וגם בפרסומים ממומנים. לאחר תשלום מלא, המוצר הינו של הלקוח וניתן לערוך שינויים במוצרים.
זכויות יוצרים
01
קניין רוחני של מוצרי הסטודיו: קרדיט (לוגו) של הסטודיו ימוקם בכל המוצרים של הסטודיו, יש לסטודיו את הזכות המלאה לפרסם את הפרויקט באתר הסטודיו וברשתות חברתיות וגם בפרסומים ממומנים. לאחר תשלום מלא, המוצר הינו של הלקוח וניתן לערוך שינויים במוצרים.
קרדיט
02
קרדיט: אנו נזכה לקרדיט על עבודתנו, אשר יבוא לידי ביטוי בלוגו הסטודיו שלנו בתחתית האתר או בכל תוצר שיווקי אחר הקשור לפרויקט.
קרדיט
02
קרדיט: אנו נזכה לקרדיט על עבודתנו, אשר יבוא לידי ביטוי בלוגו הסטודיו שלנו בתחתית האתר או בכל תוצר שיווקי אחר הקשור לפרויקט.
שימוש במוצרים
03
כל התוכן חוקי לחלוטין ועומד בתקנים של זכויות היוצרים לרבות פונטים וחומרים גרפיים נוספים שירכשו ע"י הסטודיו במידת הצורך במסגרת הפרויקט, ויתומחרו בהצעת המחיר במידת הצורך
שימוש במוצרים
03
כל התוכן חוקי לחלוטין ועומד בתקנים של זכויות היוצרים לרבות פונטים וחומרים גרפיים נוספים שירכשו ע"י הסטודיו במידת הצורך במסגרת הפרויקט, ויתומחרו בהצעת המחיר במידת הצורך
מה הלאה?
לאחר אישור וחתימת הצעת המחיר ותשלום מקדמה של 50% מהתשלום,
נתאם פגישת התנעה ואפיון מקיפה כדי להתחיל בפרויקט שלנו.
המותגים הגדולים התחילו בדיוק כמוך,
שנתחיל?

המותגים הגדולים
התחילו ממש כמוך

המותגים הגדולים
התחילו ממש כמוך
חתימה לאישור
חתימת הלקוח
לירן, ליר סטודיו
אסטרטגיה ומיתוג
PRO Brand
PRO Brand
Pro Brand החבילה הכי מבוקשת שלנו – ויש לזה סיבה. היא כוללת את כל מה שצריך כדי לבנות מותג חזק, מקצועי ובלתי נשכח: אסטרטגיית מותג והגדרת DNA מדויקת, ניתוח שוק ומתחרים, מחקר קהל והתנהגות צרכנית. תקבלו לוגו עם סימן היכר ייחודי, וריאציות מותאמות, פלטת צבעים, פונט רשמי ושפה עיצובית מגובשת שמתגבשת לספר מותג מקיף. זה רק לא רק עיצוב, אלא מותג עם זהות ברורה.
Pro Brand החבילה הכי מבוקשת שלנו – ויש לזה סיבה. היא כוללת את כל מה שצריך כדי לבנות מותג חזק, מקצועי ובלתי נשכח: אסטרטגיית מותג והגדרת DNA מדויקת, ניתוח שוק ומתחרים, מחקר קהל והתנהגות צרכנית. תקבלו לוגו עם סימן היכר ייחודי, וריאציות מותאמות, פלטת צבעים, פונט רשמי ושפה עיצובית מגובשת שמתגבשת לספר מותג מקיף. זה רק לא רק עיצוב, אלא מותג עם זהות ברורה.
סיכום פרטי החבילה
אסטרטגיה והגדרת - DNA
מחקר קהל יעד והתנהגות צרכנית
מחקר קהל יעד והתנהגות צרכנית
מחקר קהל יעד והתנהגות צרכנית
ניתוח שוק ומתחרים
ניתוח שוק ומתחרים
ניתוח שוק ומתחרים
הגדרת DNA של המותג
הגדרת DNA של המותג
הגדרת DNA של המותג
עיצוב ובניית שפה עיצובית
בניית שפה עיצובית אחידה למותג
בניית שפה עיצובית אחידה למותג
בניית שפה עיצובית אחידה למותג
קביעת פונט מקצועי לחברה
קביעת פונט מקצועי לחברה
קביעת פונט מקצועי לחברה
וריאציות ללוגו
וריאציות ללוגו
וריאציות ללוגו
ספר מותג
ספר מותג
ספר מותג
לוגו עם סימן הכר / אייקון ייחודי
לוגו עם סימן הכר / אייקון ייחודי
לוגו עם סימן הכר / אייקון ייחודי
צבעוניות מותג
צבעוניות מותג
צבעוניות מותג
בונוסים
תבניות לפרסומים במדיה חברתית
תבניות לפרסומים במדיה חברתית
תבניות לפרסומים במדיה חברתית
תוספות לחבילה
ליר סטודיו
2025
כל הזכויות שמורות ©
אין להעתיק, לשכפל, להפיץ או לעשות שימוש כלשהו בתוכן האתר ללא אישור מפורש בכתב.